Mentale Dieet Plan effectief? De afvalmethode op basis van NLP

Het Mentale Dieet Plan is een van de meest succesvolste dieetplannen van de afgelopen jaren. Het succes zit hem in de heldere uitleg over gezonde voeding en goede ondersteuning. Zo kan je bij de start gelijk de afslanktest doen zodat Katja Callens inzicht krijgt in jouw situatie. Op deze manier weet ze hoe ze jou het beste kan ondersteunen en vooral te blijven motiveren om die kilo’s kwijt te raken.

In het Mentale Dieet Plan wordt helder uitgelegd welke voedingsmiddelen je beter niet kan eten en de reden waarom niet. Ook bepaalde combinaties van eten zorgen ervoor dat je gewicht sneller zal toenemen. Het gaat er dus om dat je bepaalde combinaties van voedsel vermijd, maar toch lekker blijft eten. Afvallen moet natuurlijk wel leuk blijven en niet als een straf voelen.

Het Mentale Dieet Plan – wat is daar zo mentaal aan?

In dit plan wordt diep ingegaan over de beweegredenen waarom je eet. Je zal dus inzicht krijgen in waarom je eet en de valkuilen die hiermee gepaard gaan. Ook jouw motivatie om jouw doel van het afvallen te bereiken zal toenemen door de praktische tips en oefeningen die dagelijks gegeven worden.

De oefeningen zijn gebaseerd op inzichten uit de hedendaagse psychologie van NLP (neuro linguïstisch programmeren) die ondersteuning geven bij een positieve kijk op het afvalproces. Ook ontvang je regelmatig inspirerende verhalen van ‘lot’-genoten die duidelijk maken dat iedereen met dit plan kan afvallen. Hierdoor krijg je steun bij het tackelen van problemen en ondersteuning bij het inzetten van jouw eigen denkkracht.

Door de psychologische oefeningen uit de NLP zal het jou lukken om blijvend af te vallen. Je krijgt beter inzicht in jouw eetgedrag waardoor het zal lukken de vicieuze cirkel van “diëten, afvallen en daarna weer aankomen” te doorbreken.

Dieet zonder hongergevoel en calorieën tellen

Bij het mentale dieetplan zal je nooit last hebben van hongerbuien die bij andere diëten nog wel eens voorkomen. Je krijgt namelijk een helder schema over wat je dagelijks kan eten. Zo hoef je dus niet steeds calorieën te tellen. Je zal leren over welke voedingsmiddelen je het beste kan eten:

Voeding rijk aan proteïne: Denk hierbij aan mager vlees, vis, kipfilet en kalkoen
Voeding met koolhydraten die langzaam verbranden: Denk hierbij aan groente en volkorenproducten
Zuivelproducten die helpen met de verbranding : Denk hierbij aan (Griekse) yoghurt en kwark

Mentale Dieet Plan effectief?

Met dit afslankprogramma lukt hier iedereen om blijvend van hun ongewenste kilo’s af te komen.
Bekijk hieronder de ervaringen van een cursist over het Mentale Dieet Plan. Zij is zes maanden geleden gestart met het Mentale Dieet Plan en is de kilo’s nog steeds kwijt.

Alpha Beta en Gamma dagen

Wanneer je aan de slag gaat met het mentale dieetplan dan mag je op verschillende dagen verschillende dingen eten. De alpha dagen zijn het leukst want op deze dagen mag je alles eten qua zuivelproducten, koolhydraten en eiwitrijk eten. Vervolgens zal op beta dagen de maaltijden veel draaien om eten rijk aan proteïne (eiwitten) en veel groente. Op de gamma dagen zal je vooral proteïne rijke maaltijden eten.
Een ezelsbruggetje om het eetschema makkelijk te volgen is GABBABA. De variatie tussen de verschillende maaltijden blijft hoog gedurende het hele plan.

Doordat je een verschillend eetpatroon hebt, krijgt jouw lichaam een wake-up call waardoor het meer moeite gaat doen om calorieën en dus vet te verbranden. Daarnaast krijg je ook effectieve tips om dit proces te versnellen door niet te veel te eten en voldoende water te drinken.

mentale dieet planmentale dieet plan

Bij het Mentale Dieet Plan krijg je ook lekkere en gezonde recepten die ervoor zorgen dat jij snel afvalt.

Ontvang nu gratis 50 heerlijke recepten
om af te vallen

Het Mentale Turbo plan

Naast het Mentale Dieet Plan is er ook het Turbo plan van Katja Callens. Dit plan is iets strenger maar zorgt er wel voor dat je makkelijker kan afvallen. Het doel van dit plan is om nog sneller resultaat te behalen door een paar simpele regels toe te passen:

• Meerdere keren op een dag eten: 3 maaltijden en 2 a 3 tussendoortjes
• In de ochtend gelijk ontbijten binnen 60 minuten nadat je bent opgestaan
• Vijf keer een waterflesjes van 0,5 liter per dag drinken

Door de leefregels van het turbo plan te volgens komt jouw lichaam echt in standje ‘overdive’ terecht en draait jouw metabolisme op volle toeren. Hierdoor zal je gemakkelijker vet verbranden en de gewenste kilo’s afvallen. Het product bied een concreet plan met veel tips omtrent afvallen, zonder dat je gelijk al jouw favoriete voedsel op hoeft te geven.

Doorbreek de vicieuze cirkel van diëten vandaag en start met

het meest gebruikte afvalprogramma van dit moment!

mentale dieet plan

Heb je nog vragen of is er iets niet helemaal duidelijk? Laat het gerust weten door een ractie hier beneden te plaatsen.

mentale dieet plan